About Us

Friday 13 March 2015

Artisteer dood is? Mensen hebben veel kwesties

Er is een vet gebruikersgemeenschap van Artisteer gebruikers, ik behoor ook tot hetzelfde. Toen had de proef voor de allereerste keer, ik kocht het net na die. Maar nu, na de ervaringen met dit hulpmiddel, ik ben ermee. Er zijn meer gebruikers zoals ik, die problemen met Artisteer hebben. Hebben om te praten met de vele van de Artisteer gebruikers, heb ik getrokken sommige grote problemen in verband met deze tool.

Slordige Code is het grootste probleem

Het grootste probleem is gerelateerd aan de broncode. Want, het is een geautomatiseerde template-engine, we verwachten niet dat de nauwkeurigheid van de broncode vanaf een menselijke programmeur, maar we echt verwachten dat zou het schonere code genereren. Er moet me correcties gedaan in haar code generatie mechanisme, dus dat we schonere code kon krijgen.

Snelheid probleem - Artisteer Interface bevriest vaak en reageert zeer traag

Een ander probleem dat vaak heeft voorgedaan is bevriezing interface. Het hulpprogramma bevriest alle van plotselinge tijdens het werken met het. Het voelt erg vervelend. Het is niet het probleem alleen met mij, ook veel van de gebruikers geconfronteerd met hetzelfde probleem. Verder, om te zien het effect van elke optie toegepast, moet ik wachten voor twee minuten.

Ontwerpopties zijn dat het dezelfde-No interessante opties zijn beschikbaar

We verwachten beter ontwerpen opties. Artisteer heeft dezelfde opties zoals we hebben gezien voor lang. Één, de Artisteer ontwikkelaars Breng ons niet de regelmatige updates; een ander, zien we geen merkbare verbeteringen in de ontwerpen opties. Geen twijfel, het heeft veel opties, maar in recente tijden zijn zij niet genoeg. Wij willen dat genoeg opties ontwerpen.

Kwesties in responsiviteit-soms sjablonen niet prima op apparaten renderen

Veel mensen hebben de problemen met reactievermogen. Artisteer prees voorlopig responsieve, maar in het werkelijke gebruik, soms het niet in het leveren van de kwaliteit. Er zijn verschillende gebruikers zoals ik, die hebben ervaren dit probleem meer dan eens.

Lui ondersteuning - lijkt alsof Artisteer niet zorg van haar gebruikers


De gebruikers krijgen niet vaak tijdige reactie van de Artisteer kant. Het is moeilijk om erachter te komen dat waarom gebruikers worden genegeerd wanneer het gaat om het bieden van ondersteuning. Het merendeel van de gebruikers behoren tot de niet-technische Gemeenschap, vandaar, krijgen ze geslagen ondanks van geen gebruik van code.

Op het einde

Als gevolg van de geen reactie van het team Artisteer lijkt het dat het niet meer actief is, het is dood!

1 comment:

  1. Next level e-commerce voor uw groei. NextChapter is de website ontwikkelen combinatie van een uniek e-commerce platform en een partner die jou succesvol maakt.

    ReplyDelete