About Us

Wednesday 25 February 2015

TemplateToaster: Een slimme manier om thema 's

Bent u moe van het schrijven van code voor het maken van thema's, dan kan TemplateToaster energieke u opnieuw. Een software bedoeld voor het maken van WordPress, Drupal, Joomla en Magento thema's, TemplateToaster krijgt ontwikkelaars ontdoen van codering. Door ontwikkelaars bedoel ik al degenen die, bevinden zich in codering baan, of wilt maken van thema's, maar geen codering vaardigheid. TemplateToaster werkt voor meerdere CMSs namelijk WordPress, Joomla, Drupal, en Magneto, Prestashop. Plus creƫert het een meest geliefde blogging platform-de Blogger. Bovendien, het is een uitstekende HTML website bouwer.

U gewoon ontwerpt en ontwikkelt TemplateToaster

Dat is waarom ik TemplateToaster, ik ben in staat om weergeven mijn creativiteit met dit. Het laat me doen ontwerpen en zorgt voor ontwikkeling zelf. Hoe? Eigenlijk, generatie van broncode op de back-end is het werk van TemplateToaster, en op de interface, het geeft mij met veel opties voor het ontwerpen. Een ontwerper niet alleen behoeften opties voor kleuren, vormen en afbeeldingen, maar wil opties voor detaillering. En dit is wat TemplateToaster me in staat stelt om te doen. Daarom ben ik in staat om geweldige ontwerpen. Deze ontwerpen tot leven komen wanneer ik ze exporteren.

Beter richten op detaillering dan het schrijven van Code

Voordat de ontwikkeling begint, is thema mockup voorbereid. Mockup beschrijft het uiterlijk van respectieve thema. Het is duidelijk, precies om iemand te vertellen uw vereisten, moet u een mockup. Het, eerder, helpt de tweede persoon om te begrijpen wat je wilt van hem te doen. TemplateToaster, elimineert deze noodzaak. De tijd die u geacht worden te betalen voor het maken van de replica, in die tijd kunt u een functionele thema maken. En alles wat u zou moeten doen is detaillering en niet coderen.

Onfeilbare standaard codegeneratie

Nog is een ander punt ter ondersteuning van mijn vertrouwen op TemplateToaster dat het echte code genereert. Code overeenstemming met normen is belangrijk voor betere werking van mijn thema's. Bovendien wordt geoptimaliseerde codegeneratie gedaan. Een geoptimaliseerde thema geeft aanleiding tot geoptimaliseerd websites.

Plug-ins en browsercompatibiliteit, en responsiviteit

Andere aangelegenheden zoals compatibiliteit van ontwerp met verschillende browsers, compatibiliteit met plug-ins vereist, en reactievermogen van ontwerp sterk worden beheerd door TemplateToaster. De thema's geproduceerd door middel van TemplateToaster in wezen komen responsieve en compatibel met verschillende browsers die op grote schaal gebruikt. En meest gebruikte plug-ins namelijk WooCommerce - plug-in WordPress en Joomla VirtueMart - plug-in.

Slimme manier omdat beide tijd en inspanningen worden opgeslagen

Ik hebben TemplateToaster met het bijvoeglijk naamwoord smart ingevoerd. Natuurlijk, ik sla mijn tijd en betere focus op ontwerp sinds ik heb niet te storen over het schrijven van code, en mijn werk in een paar uur in plaats van enkele dagen eindigt. Dus, ik verwijzen met behulp van TemplateToaster als slimme manier. Als een verdere kwestie, TemplateToaster cares over browsercompatibiliteit en reactievermogen van ontwerpen.

Het zou interessant zijn voor u om te weten over de TemplateToaster. Krijgen gratis demo meer te ontdekken.

No comments:

Post a Comment